Veelgestelde vragen
-
Welke behandeling moet ik kiezen?
Kom je voor het eerst en wil je eerst alleen kennismaken en advies? Dan kies je het best voor ‘Let’s meet your skin’.
Wil jij kennismaken, advies en direct een behandeling? Kies dan voor 'Meet & Treat'.
Toe aan een ontspannen moment voor jezelf, maar nu geen behoefte aan huidverbetering? Kies dan de Deluxe Treatment of de Special van het moment.
Ben je al vaker geweest, maar wil je kiezen voor één van de (andere) huidverbeterende behandelingen? Neem dan even contact met ons op voor een persoonlijk advies. -
Kan ik mijn afspraak verzetten of annuleren?
Je kunt je afspraak tot 24 uur van tevoren kosteloos verzetten of annuleren, anders ben ik genoodzaakt om de besproken behandeling in rekening te brengen. Neem voor verzetten of annuleren contact op via 06-21858520.
-
Hoe kan ik betalen in de salon?
Betalingen in de salon kunnen contant of middels betaalverzoek voldaan worden.
-
Kan ik een product retourneren?
Aangekochte producten worden niet retour genomen in verband met hygiëne. Ben je toch niet tevreden met een product? Neem dan altijd contact met mij op, ik zoek graag samen naar een oplossing.